Güreşte 44 yıl sonra bir ilk

Güreşte 44 yıl sonra bir ilk

Serbest Güreş Milli Takımı'nda 44 yıl aradan sonra olimpiyat şampiyonu güreşçi Ramazan Şahin, antrenörlüğe getirildi.

2016.03.31 10:49 - Son Güncellenme: 2016.03.31 10:49 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Güreşte 44 yıl sonra bir ilk

2008 Pekin Olimpiyatları'nda 66 kiloda altın madalya kazanan Avrupa ve dünya şampiyonu Ramazan Şahin, federasyonun kendisine yaptığı teklifi geri çevirmeyerek, Elmadağ'da kampta bulunan millitakımda antrenörlük görevine başladı. Türkiye Güreş Federasyonu Başkanı Musa Aydın, 44 yıl sonra olimpiyat şampiyonu bir sporcunun milli takımda antrenörlük görevi aldığını ifade etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.31 10:49 - Son Güncellenme: 2016.03.31 10:49 - HABER MERKEZİ
A