Gupse Özay: Dramda seve seve oynarım
Gupse Özay, önceki gün Akmerkez'de objektiflere takıldı.
2016.07.29 12:04 - Son Güncellenme: 2016.07.29 12:04 - Magazin - HABER MERKEZİ
Yeni filmi 'Görümce' için zayıfladığını söyleyen oyuncu, karakterinin cılız ve antipatik olacağını belirtti.
Çekimlere 15 Ağustos'ta başlayacaklarını anlatan Özay, "Beni dramda görmek isteyen yönetmenler olursa seve seve oynarım. Şimdilik bildiğim yoldan yani komediden gidiyorum" dedi.