Güney Kore ile ABD siber güvenliği görüşecek

Güney Kore ile ABD siber güvenliği görüşecek

Güney Kore ve ABD'nin, siber güvenlik konusunu müzakere etmek amacıyla bir araya geleceği bildirildi.

2015.01.29 10:45 - Son Güncellenme: 2015.01.29 10:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Güney Kore ile ABD siber güvenliği görüşecek

Güney Kore resmi haber ajansı Yonhap'ın bugün verdiği bilgiye göre Güney Kore ve ABD uzmanları, iki ülke arasında bilgi paylaşım konusundaki işbirliğini ve Kuzey Kore'nin siber saldırılarına karşı atılması gereken adımları müzakere etmek amacıyla bir araya gelecek. Bu yılın ilk çeyreğinde yapılması planlanan toplantı, Washigton'da olacak.

İki ülke işbirliğiyle kurulan Güney Kore-ABD Ulusal Savunma Siber İşbirliği Savunma Grubu tarafından düzenleneceği belirtilen ikinci toplantının birincisi, 2014 yılı Şubat ayında Güney Kore'nin başkenti Seul'de düzenlenmişti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.29 10:45 - Son Güncellenme: 2015.01.29 10:46 - HABER MERKEZİ
A