Güneşin tadını çıkardılar

Güneşin tadını çıkardılar

Antalya'nın Alanya İlçesi'nde yağış, soğuk hava ve fırtına hafta sonu yerini açık ve güneşli havaya bıraktı.

2012.03.18 18:15 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Güneşin tadını çıkardılar

Güneşin etkisini göstermesiyle birlikte Kleopatra Plajı ve kış sezonunda açık olan otellerin havuzları tatilcilerle doldu. Alanya'da hava sıcaklığının 17, deniz suyu sıcaklığının ise 16 dereceye yükselmesi üzerine ilçede tatil yapan birçok turist plajlara giderek şezlonglarda güneşlendi. Sahildeki parkları dolduran aileler ise güneşin tadını çıkardı. Goldcity Turizm Kompleksi'nde kalan turistler de sıcak havayı fırsat bilerek olimpik havuzda yüzdü. Bazı turistler de havuz kenarında güneşlenmeyi tercih etti. Alanya Meteoroloji Müdürlüğü'nden alınan bilgile göre ilçede hava sıcaklığı önümüzdeki günlerde birkaç derece daha artacak.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.03.18 18:15 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A