Guantanamo'da açlık grevinde artış
Guantanamo'daki açlık grevindeki mahkumların sayısı 92'ye yükseldi.
2013.04.24 21:46 - Son Güncellenme: 2013.04.24 21:47 - Dünya - HABER MERKEZİ
ABD'nin Küba'daki Guantanamo Üssü'nde, açlık grevine giren mahkumların sayısının 92'ye yükseldiği bildirildi.
Yarbay Samuel House, doktorların hapishanedeki tutukluları tek kişilik hücrelere taşıdıkları sırada sayım yaptığını, 166 mahkumdan 92'sinin açlık grevinde olduğunu bildirdi.
Mahkumların avukatları, geçen şubat başlayan açlık grevi süresince Amerikan ordusunun, greve katılan mahkumların sayısını düşük gösterdiğini belirtiyor.