"Gruplara kalmak istiyoruz"

"Gruplara kalmak istiyoruz"

KayseriErciyesspor Basın Sözcüsü Kaan Savruk, Akhisar Belediyespor'u mağlup ederek Ziraat Türkiye Kupası'nda gruplarda mücadele etmeyi istediklerini ifade etti.

2013.12.18 12:06 - Son Güncellenme: 2013.12.18 12:06 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Gruplara kalmak istiyoruz"

Süper Toto Süper Lig ekiplerinden KayseriErciyesspor Basın Sözcüsü Kaan Savruk, Ziraat Türkiye Kupası 5. turunda Akhisar Belediyespor ile yapacakları maçla ilgili "Taraftarımız önünde çıkacağımız karşılaşmayı alarak gruplara kalmak istiyoruz" dedi.

Savruk, Akhisar Belediyespor'u yenerek gruplara kalacaklarına inandıklarını belirterek, "Ligde son 3 haftayı mağlubiyetle kapattık. Morale ihtiyacımız var. Akhisar Belediyespor ile yapacağımız maç kolay olmayacak ama kazanan taraf biz olacağız. Temennimiz iyi bir mücadele sonucunda gruplara kalmak. Taraftarımız önünde çıkacağımız karşılaşmayı alarak gruplara kalmak istiyoruz" diye konuştu.

Kupada ilk defa bir Süper Lig ekibiyle karşılaştıklarını hatırlatan Savruk, kupada alacakları olası bir galibiyetin ligde kendilerine büyük moral olacağını belirtti.

Kayseri Erciyesspor-Akhisar Belediyespor maçı yarın saat 17.00'de Büyükşehir Belediyesi Kadir Has Stadı'nda başlayacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.18 12:06 - Son Güncellenme: 2013.12.18 12:06 - HABER MERKEZİ
A