Göztepe-Yeni Malatya maçı İzmir'e alındı

Göztepe-Yeni Malatya maçı İzmir'e alındı

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), PTT 1. Lig'de yarın Manisa 19 Mayıs Stadı'nda oynanması gereken Göztepe-Alima Yeni Malatyaspor müsabakasını İzmir Atatürk Stadı'na aldı.

2016.03.04 18:12 - Son Güncellenme: 2016.03.04 18:12 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Göztepe-Yeni Malatya maçı İzmir'e alındı

TFF'nin, zemini tartışma konusu olan 19 Mayıs Stadı'nda pazar günü yapılacak Akhisar Belediyespor-Fenerbahçe maçı öncesi sahanın bozulmaması için bu kararı aldığı bildirilirken, Göztepe cephesi stat değişikliğine büyük tepki gösterdi. Başkan Vekili Talat Papatya takımı Manisa'ya kampa gönderdiklerini belirterek, "Futbol Federasyonu yetkilileri bize danışmadan stat değişikliği yaparken, kararı aldıktan sonra bilgi verme gereği bile duymadı. Biz de değişikliği son dakikada öğrendik. Bu durumda takımı İzmir'e geri getirteceğiz. Statla ilgili tartışma günlerder devam ediyor. Son dakikada mı akıllarına geldi bu değişiklik? Böyle plansız iş yapılmamalı" diye konuştu. Karşılaşmanın 16.00 olan başlama saati değişmezken, bilet fiyatlarının da aynı kaldığı bildirildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.04 18:12 - Son Güncellenme: 2016.03.04 18:12 - HABER MERKEZİ
A