Göztepe ilk maçında kaybetti

Göztepe ilk maçında kaybetti

Göztepe, Antalya Kampı'ndaki ilk hazırlık maçında İstanbulspor ile karşılaştı. Müsabaka 3-2 İstanbulspor galibiyeti ile sona erdi.

2018.01.06 20:40 - Son Güncellenme: 2018.01.06 20:41 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Göztepe ilk maçında kaybetti

Antalya'da devre arası kamplarını sürdüren Göztepe ve İstanbulspor hazırlık maçında karşı karşıya geldi. İstanbulspor'un golleri 10. dakikada Kojic, 42. dakikada Yalçın ve 89. dakikada Zafer'den geldi.

Göztepe ise buna karşılık 37. dakikada Ghilas ve 45. dakikada penaltı vuruşunda topun başına geçen Ghilas'tan geldi.

Müsabaka İstanbulspor'un 3-2'lik üstünlüğüyle sonuçlandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.01.06 20:40 - Son Güncellenme: 2018.01.06 20:41 - HABER MERKEZİ
A