Gökhan'ın güçlü ilaçlar kullanması ''yasaklı madde'' olayının çıkmasına neden oldu
Gökhan Gönül'ün her seferinde ağrılarının dindirilmesi için çok daha güçlü ilaçlar kullanmak zorunda kalınması ''yasaklı madde'' olayının çıkmasına neden oldu.
2016.03.31 09:52 - Son Güncellenme: 2016.03.31 09:53 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe'de Gökhan Gönül uzun süredir ateşle oynuyordu. Geçen yıl oynanan Bursaspor maçında tecrübeli oyuncu sakatlanmış deknik direktör İsmail Kartal, Gönül'ü yalvar yakar sahada tutmuştu. Kasığındaki zar yırtığına rağmen maça iğneyle çıkan ve maç sonrası soyunma odasında çektiği ağrılarını dindirmek için yeniden iğne olmak zorunda kalan Gönül son iki sezon haftada en fazla 2-3 idmana çıkıyor, maçların yüzde 80'inde ise iğne ile oynuyordu.
Gönül, sürekli ilaç kullandığı için vücudunun pek çok ağrı kesiciye karşı direnç kazandığı biliniyor. Her seferinde ağrılarının dindirilmesi için çok daha güçlü ilaçlar kullanmak zorunda kalıyordu. Gönül ayrıca; hücre aralarında, dokularda ve damarların iç yüzeyinde yağlanmalara sebep olabilecek kadar fazla ilaç tükettiği de biliniyordu. Son olarak Beşiktaş maçında da bu yüzden normal ağrıları dindirecek ilaçlar yeterli olmadığı için TFF'ye de gerekli bilgi verilerek lokal anesteziyi en üst düzeyde ayakta tutacak olan ilaç kullanıldı.