Gökçek tazminat kazandı

Gökçek tazminat kazandı

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, "kişilik haklarına saldırıda bulunduğu" gerekçesiyle açtığı davada, Ortadoğu Gazetesi Yazarı Yıldıray Çiçek'ten 5 bin lira manevi tazminat kazandı.

2013.04.30 15:03 - Son Güncellenme: 2013.04.30 15:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Gökçek tazminat kazandı

Ankara 1. Asliye Hukuk Mahkemesindeki duruşmaya, Gökçek'in avukatı Fatih Atalay ile Çiçek'in avukatı Nizameddin Kocabey katıldı.

Avukat Atalay, Yazar Çiçek'in yazısında, müvekkiline hakarette bulunduğunu iddia ederek, davanın kabulünü istedi. Avukat Kocabey de davanın reddini talep etti.

Davayı kısmen kabul eden Hakim Yıldıray Sarıkaya, Çiçek'in, Melih Gökçek'e 5 bin lira manevi tazminat ödemesine hükmetti.

Dava dilekçesinde, Yıldıray Çiçek'in 14 Ağustos 2010'da yayımlanan "Alparslan Türkeş'in adını kirli ağızlarınıza almayın" başlıklı yazısında, Gökçek'e hakarette bulunduğu savunulmuş ve

Çiçek'ten 10 bin lira manevi tazminat talep edilmişti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.04.30 15:03 - Son Güncellenme: 2013.04.30 15:03 - HABER MERKEZİ
A