Gezmeğe eşofmanla çıktı...
Murat Dalkılıç, önceki gece arkadaşlarıyla birlikte Beyoğlu'nda eğlendi. Yasak olmasına rağmen mekana eşofmanla giden Dalkılıç, "Sağolsunlar, beni kırmayıp içeri aldılar" dedi.
2013.11.01 09:19 - Son Güncellenme: 2013.11.01 09:19 - Magazin - HABER MERKEZİ
Murat Dalkılıç, önceki gece arkadaşlarıyla birlikte Beyoğlu'nda eğlendi. Yasak olmasına rağmen mekana eşofmanla giden Dalkılıç, "Sağolsunlar, beni kırmayıp içeri aldılar" dedi.