Gezmeğe eşofmanla çıktı...

Gezmeğe eşofmanla çıktı...

Murat Dalkılıç, önceki gece arkadaşlarıyla birlikte Beyoğlu'nda eğlendi. Yasak olmasına rağmen mekana eşofmanla giden Dalkılıç, "Sağolsunlar, beni kırmayıp içeri aldılar" dedi.

2013.11.01 09:19 - Son Güncellenme: 2013.11.01 09:19 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Gezmeğe eşofmanla çıktı...

Murat Dalkılıç, önceki gece arkadaşlarıyla birlikte Beyoğlu'nda eğlendi. Yasak olmasına rağmen mekana eşofmanla giden Dalkılıç, "Sağolsunlar, beni kırmayıp içeri aldılar" dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.11.01 09:19 - Son Güncellenme: 2013.11.01 09:19 - HABER MERKEZİ
A