Gençlerbirliği'nde 5 vaka

Gençlerbirliği'nde 5 vaka

Gençlerbirliği Kulübü, 3 futbolcu ve 2 kulüp personeli olmak üzere toplamda 5 kişide Covid-19'a rastlandığını açıkladı.

2020.12.23 16:08 - Son Güncellenme: 2020.12.23 16:09 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gençlerbirliği'nde 5 vaka

Ankara ekibinden yapılan açıklamada, "DG Sivasspor maçı öncesi uygulanan Covid-19 testlerinde 3 futbolcu ve 2 kulüp personelimizin sonucu pozitif çıkmıştır. İlgili kişilerin tedavi, takip ve izolasyon süreci başlatılmıştır" denildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.12.23 16:08 - Son Güncellenme: 2020.12.23 16:09 - HABER MERKEZİ
A