Genç doktor korona virüs nedeniyle öldü

Genç doktor korona virüs nedeniyle öldü

Adana'da acil tıp asistanı olarak görev yapan doktor, Covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti.

2021.02.03 21:18 - Son Güncellenme: 2021.02.03 21:19 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Genç doktor korona virüs nedeniyle öldü

Adana Şehir Hastanesi'nde görevli Acil Tıp asistanı Dr. Mehmet Ertane (38), 4 Aralık'ta Covid-19 nedeniyle hastaneye başvurdu.

7 Aralık'ta yoğun bakıma alınan Dr. Mehmet Ertane daha sonra entübe edildi. Bugüne kadar yoğun bakımda olan Dr. Ertane, akşam saatlerinde hayatını kaybetti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2021.02.03 21:18 - Son Güncellenme: 2021.02.03 21:19 - HABER MERKEZİ
A