Gemlik'te doğa yürüyüşü

Gemlik'te doğa yürüyüşü

Bursa'nın Gemlik ilçesinde, Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü bünyesinde kurulan Gençlik Merkezi ile Gemlik Yaşam Atölyesi Derneği'nin ortaklaşa tertiplediği doğa yürüyüşü renkli geçti.

2014.06.17 12:39 - Son Güncellenme: 2014.06.17 12:39 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Gemlik'te doğa yürüyüşü

Yürüyüşe Gemlik Kaymakamı Cahit Işık, Belediye Başkanı Refik Yılmaz, Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürü Ahmet Adil Tunç, Milli Eğitim Müdürü Mehmet Duran, Devlet Hastanesi Başhekimi Metin Eski, sporcular ve 80 genç katıldı. "Tabiat sizi çağırıyor" sloganıyla gerçekleştirilen yürüyüşte tulum eşliğinde atabarı oynandı. Gençlerin yürüyüş esnasında çevreye çöp atmaması ve doğada sadece ayak izlerini bırakması dikkat çekti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.06.17 12:39 - Son Güncellenme: 2014.06.17 12:39 - HABER MERKEZİ
A