Gemlik Belediyesi'nde bayram bitmedi

Gemlik Belediyesi'nde bayram bitmedi

Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, belediye personeliyle bayramlaştı.

2012.08.23 13:36 - Son Güncellenme: 2012.08.23 13:36 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Gemlik Belediyesi'nde bayram bitmedi

Ramazan bayramının hemen sonrasında Belediye Düğün Salonu'nda personeliyle bir araya gelen Başkanvekili Refik Yılmaz, geçmiş bayramlarını tebrik ettiği personeliyle sohbet edip, hatıra fotoğrafı çektirdi. Kokteyli bayramlaşma töreninde, bayramın birinci gününde organize edilen halkla bayramlaşma töreninde karşılaşamadığı personelini ağırlayan Yılmaz, çalışmalarından dolayı hepsine teşekkür etti.
Gemlik Belediyesi'nin bir aile olduğunu vurgulayan Yılmaz, alt yapıdan üst yapıya, destek çalışmalarından yatırımlara kadar bütün tüm çalışmalarda belediye personelinin katkısı olduğunu söyledi. Belediye çalışanlarıyla tek tek tokalaşıp, sohbet eden Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, "Gemlik Belediyesi çalışmaları, yatırımları, hizmetleri ile örnek gösterilen bir belediye. Gemlik Belediyesi'nde bu bakımdan bayram bitmez" diye konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.23 13:36 - Son Güncellenme: 2012.08.23 13:36 - HABER MERKEZİ
A