Gemlik BB Deviren vatandaşlarla bayramlaştı
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, Ramazan Bayramı'nın ilk günü vatandaşlarla selamlaştı.
2024.04.10 11:53 - Son Güncellenme: 2024.04.10 11:53 - Bursa Bölge - CEREN SÜMBÜL
CEREN SÜMBÜL / BURSADA BUGÜN
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, Ramazan Bayramı'nın ilk günü Asım Kocabıyık Cami'de bayram namazı sonrası vatandaşlarla selamlaşarak Ramazan Bayramı'nı kutladı.
"BÜYÜKLERİMİN ELLERİNDEN, KÜÇÜKLERİMİN GÖZLERİNDEN ÖPÜYORUM"
Şükrü Deviren, sosyal medya mecrası olan X'te kişisel hesabından vatandaşların Ramazan Bayramı'nı kutladı. Başkan Şükrü, "Asım Kocabıyık Camiinde bayram namazı sonrası hemşehrilerimizle bayramlaştık. Ramazan Bayramı'mızın şehrimize, ülkemize ve tüm dünyaya bolluk, bereket, huzur ve sağlık getirmesini temenni ediyor, büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öpüyorum" dedi
Asım Kocabıyık Camiinde bayram namazı sonrası hemşehrilerimizle bayramlaştık. Ramazan Bayramı'mızın şehrimize, ülkemize ve tüm dünyaya bolluk, bereket, huzur ve sağlık getirmesini temenni ediyor, büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öpüyorum. pic.twitter.com/J30Mws7BJ2
-- Şükrü DEVİREN (@sukrudeviren) April 10, 2024