'Gelinlik provasına gidiyorum'

'Gelinlik provasına gidiyorum'

"Muhteşem Yüzyıl" dizisinden ayrılan Selma Ergeç önceki gün mini elbisesiyle Nişantaşı'nda boy gösterdi.

2013.09.06 21:21 - Son Güncellenme: 2013.09.06 21:22 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
'Gelinlik provasına gidiyorum'

 

Bir taksiciden yol tarifi alan güzel oyuncu Ergeç, gazetecileri karşısında bulunca "Gelinlik provasına gidiyorum" dedi. Gazeteciler de hayırlı olsun "Can Bey'le evleniyor musunuz?" diye sorunca Selma Ergeç; "Hayır benim değil. Bir arkadaşım evleniyor, ben de provasına gidiyorum" dedikten sonra moda evinin yolunu tuttu.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.09.06 21:21 - Son Güncellenme: 2013.09.06 21:22 - HABER MERKEZİ
A