Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu'nda bayram yoğunluğu
Uzun bayram tatili dolayısıyla İstanbul, Kocaeli ve Sakarya gibi büyükşehirlerden İzmir yönüne giden tatilcilerin kullandığı araçlar, Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Gemlik gişelerinde yoğunla neden oldu.
2016.07.02 13:57 - Son Güncellenme: 2016.07.02 13:58 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
02:00
İLGİLİ VİDEO
Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu'nda bayram yoğunluğu
Bursa'nın Gemlik ilçesindeki gişelerde sabah saatlerinden itibaren uzamaya başlayan araç kuyrukları, 10 kilometreye yaklaştı.
İlçe Emniyet Müdürlüğü ile jandarma ekiplerinin yönlendirmeleriyle trafik, rahatlatılmaya çalışılıyor. Gişelerden geçmek için araç kuyruğunda bekleyişler, zaman zaman yarım saati aşıyor.
Sürücüler, buradan Bursa-İzmir karayoluna bağlanıyor.