Gazze elektriksiz kaldı
Gazze yönetimi, bölgedeki tek elektrik santralinin durduğunu açıkladı.
2012.03.27 14:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
Gazze yönetimi Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, bölgedeki tek elektrik santralinin faaliyetlerinin yakıt sıkıntısı nedeniyle durdurulduğu bildirildi.
Mısır hükümeti, yaklaşık 1 ay önce aldığı kararla, tünellerden Gazze'ye yakıt taşınmasını engellemiş, bu da bölgede elektrik sıkıntısı yaşanmasına neden olmuştu.