Gaziantepspor pas çalıştı
Gaziantepspor, Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında deplasmanda oynayacağı Gençlerbirliği maçı hazırlıklarını aralıksız sürdürüyor.
2013.11.26 17:20 - Son Güncellenme: 2013.11.26 17:21 - Spor - HABER MERKEZİ
Celal Doğan Tesisleri'nde Gaziantepspor Teknik Direktörü Sergen Yalçın yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda futbolcular ısınma hareketlerinin ardından 5'e 2 pas çalışması yaptı.
Antrenmanın ana bölümünde ise yarı sahada yapılan çift kale maç oynanırken, futbolcuların hırslı oldukları gözlendi.