Gaziantepspor maçı sonunda arbede

Gaziantepspor maçı sonunda arbede

Spor Toto Süper Lig'in 28. haftanın açılış maçında evinde Sivasspor'a 1-0 kaybeden Gaziantepspor'da taraftarlar maç sonu birbirine girdi.

2016.04.08 23:46 - Son Güncellenme: 2016.04.08 23:46 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gaziantepspor maçı sonunda arbede

Kırmızı-siyahlı ekip, Spor Toto Süper Lig'in 28. haftasında sahasında Sivasspor'u konuk etti. Maçın ilk yarısında 1-0 geriye düşen Gaziantepspor'da taraftarlar, yönetime sert tepki gösterdi.

Karşılaşmayı izleyen yaklaşık 3 bin taraftarlar, 'yönetim istifa', 'Kızıl Urfaspor'a başkan ol' şeklinde tempo tuttu. Maçın sonuna doğru İbrahim Kızıl ve Mustafa Kızıl taraftarları arasında uzun süreli arbede yaşandı. Araya giren güvenlik güçleri olayı daha fazla büyümeden yatıştırdı. Karşılaşmanın bitiş düdüğüyle birlikte taraftarlar, futbolcuları ve yönetimi ıslıkladı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.08 23:46 - Son Güncellenme: 2016.04.08 23:46 - HABER MERKEZİ
A