Gaziantepspor'a prim dopingi

Gaziantepspor'a prim dopingi

Gaziantepsporlu futbolcularla teknik heyete, 250 bin TL galibiyet primi verildi.

2013.04.04 19:29 - Son Güncellenme: 2013.04.04 19:29 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gaziantepspor'a prim dopingi

Gaziantep Valisi Erdal Ata, Celal Doğan Tesisleri'nde kırmızı-siyahlı ekiple bir araya gelerek, iş adamları, sanayi ve ticaret odası ile belediyelerden toplanan parayı teknik direktör Bülent Uygun'a teslim etti.
Eskişehirspor galibiyetiyle takımın rahat bir nefes aldığını belirten Ata, kulübün düşme hattının üstüne çıktığını belirtti.

Gaziantepspor Kulübü Başkanı İbrahim Kızıl da kendilerine destek verenlere teşekkür etti.

Kulübe, Sanko Holding'in 50, Naksan Holding'in 50, Gaziantep Büyükşehir Belediyesinin 25, Gaziantep Sanayi Odasının 25, Gaziantep Ticaret Odasının 25, Şahinbey Belediyesinin 25, Şehitkamil Belediyesinin 25 ve AK Parti İl Başkanlığının 25 bin TL bağışladığı bildirildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.04 19:29 - Son Güncellenme: 2013.04.04 19:29 - HABER MERKEZİ
A