Gaziantep'te orman yangını çıktı

Gaziantep'te orman yangını çıktı

Gaziantep'in İslahiye ilçesinde çıkan yangında 5 dönüm ormanlık alan yandı.

2019.10.14 12:00 - Son Güncellenme: 2019.10.14 12:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Gaziantep'te orman yangını çıktı

Gaziantep'in İslahiye ilçesinin kırsal mahallelerinden Tandır Mahallesi Çobanateşi mevkisinde zirai temizlik amacı ile yakılan ateşin ormanlık alana sıçraması sonucu yangın çıktı.

Yangını gören vatandaşların ihbarı ile Orman İşletme Şefliğine ait 2 arazöz ve 2 su tankı ile alevlere müdahale edildi.

Çıkan yangında 0.5 hektarlık (5 dönüm) alan yandı. Ekiplerin soğutma çalışmaları devam ediyor.

Jandarma yangınla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.10.14 12:00 - Son Güncellenme: 2019.10.14 12:01 - HABER MERKEZİ
A