Gaziantep'te 2 IŞİD'li yakalandı
GAZİANTEP'in Oğuzeli İlçesi'nde, Suriye'den yasa dışı yollarla Türkiye'ye girmeye çalışan 1'i kadın 2 IŞİD militanı yakalandı.
2016.03.21 13:17 - Son Güncellenme: 2016.03.21 13:17 - Güncel - HABER MERKEZİ
Yasa dışı geçişlerin önlenmesine yönelik çalışma yürüten Türk Silahlı Kuvvetleri Hudut Birlikleri, dün öğle saatlerinde Suriye'den Türkiye'ye kaçak olarak geçen 2 kişiyi fark etti.
Ermiş Mahallesi yakınlarında durdurularak gözaltına alınan biri kadın 2 kişinin yapılan incelemede yabancı uyruklu oldukları ve terör örgütü IŞİD mensubu olduğu belirlendi.
Yanlarında bulunan malzemeler ile gözaltına alınan yabancı uyruklu IŞİD üyeleri sorgulanmak üzere İlçe JandarmaKomutanlığı'na götürüldü.