Gaziantep FK'da 2'si futbolcu 3 kişi Kovid-19'a yakalandı

Gaziantep FK'da 2'si futbolcu 3 kişi Kovid-19'a yakalandı

Süper Lig'in 23. haftasında Fatih Karagümrük'e konuk olacak Gaziantep'te, yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testleri sonrası 2 futbolcu ve 1 personelin sonucu pozitif çıktı.

2021.02.01 15:29 - Son Güncellenme: 2021.02.01 15:30 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gaziantep FK'da 2'si futbolcu 3 kişi Kovid-19'a yakalandı

Kulüp açıklamasında, "Profesyonel futbol takımımıza Fatih Karagümrük maçı öncesi yapılan Covid-19 testlerinde, 2 futbolcumuzun ve 1 personelimizin daha sonucu pozitif olarak raporlanmıştır. Bu raporlarla birlikte takımımızda pozitif teşhis konulan kişi sayısı 4'e yükselmiştir." denildi.

Futbolcular ve personelin izolasyon ile tedavi sürecinin, ilgili protokoller dahilinde başlatıldığı aktarıldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.02.01 15:29 - Son Güncellenme: 2021.02.01 15:30 - HABER MERKEZİ
A