"Galibiyeti hak etmiştik"
Fransa Milli Takımı'nın eski çalıştırıcısı Monaco karşısında yakaladıkları şansları değerlendirememelerinden yakındı.
2013.09.23 18:20 - Son Güncellenme: 2013.09.23 18:20 - Spor - HABER MERKEZİ
Paris Saint Germain'in Teknik Direktörü Laurent Blanc, 1-1 berabere kaldıkları Monaco maçında bir puandan fazlasını hak ettiklerini düşünüyor.
Blanc, karşılaşma sonrası düzenlediği basın toplantısında "Monaco oldukça iyi bir oyun oynadı. Ama maçı analiz ettiğimiz ve rakamlara baktığımız zaman galibiyeti hak ettiğimizi görüyoruz. Yakaladığımız fırsatları daha iyi kullanmalıydık. Pek çok pozisyona girip sadece bir gol atabiliyorsanız galip gelmeniz oldukça zor. Ama oyuncularımı çabaşlarından dolayı kutluyorum. Yine de bu puan kaybından memnun değilim." dedi.
Ligue 1'de PSG, Monaco'nun iki puan arkasında ikinci sırada yer alıyor.