Galatasaray Konya'ya gitti

Galatasaray Konya'ya gitti

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 3. haftasında Torku Konyaspor ile oynayacağı maç için Konya'ya gitti.

2015.08.28 18:20 - Son Güncellenme: 2015.08.28 18:21 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray Konya'ya gitti

Atatürk Havalimanı'ndan kalkan uçakla Konya'ya giden Sarı-kırmızılıların 18 kişilik kadrosunda şu oyuncular yer alıyor:


Fernando Muslera, İsmail Çipe - Alex Telles, Aurelien Chedjou, Hakan Balta, Lionel Carole, Semih Kaya, Sabri Sarıoğlu - Felipe Melo, Yasin Öztekin, Selçuk İnan, Wesley Sneijder, Jose Rodriguez, Olcan Adın, Emre Çolak - Umut Bulut, Lukas Podolski, Burak Yılmaz.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.28 18:20 - Son Güncellenme: 2015.08.28 18:21 - HABER MERKEZİ
A