Galatasaray, kendi evinde Kayserispor'a mağlup oldu
Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında Galatasaray, evinde Kayserispor'a 2-1 mağlup olarak rakiplerinin puan kaybettiği haftada önemli bir fırsattan yararlanamadı.
2017.02.12 21:04 - Son Güncellenme: 2017.02.12 21:07 - Spor - HABER MERKEZİ
Süper Lig'de 20. haftada zirvedeki ekiplerin puan kaybı Galatasaray ile sürdü...
Beşiktaş ve Başakşehir'in mağlup olduğu Fenerbahçe'nin berabere kaldığı haftada Galatasaray, evinde Kayserispor'a 2-1 mağlup oldu.
İKİZ GOLLER
Kayserispor, 29. dakikada Larrys Mabiala ve 45. dakikada Levent'in kornerden attığı gollerle karşılaşmayı kazandı. Galatasaray'ın tek golü ise 89. dakika Eren Derdiyok'tan geldi.
Galatasaray bu sonucun ardından 39 puanda kalarak haftayı boş geçti. Kayserispor ise puanını 19'a yükseltti.