Galatasaray ilk galibiyetini aldı

Galatasaray ilk galibiyetini aldı

Galatasaray, deplasmanda karşılaştığı Konyaspor'u 4-1 devirerek sezonun ilk galibiyetini elde etti.

2015.08.29 23:15 - Son Güncellenme: 2015.08.29 23:21 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray ilk galibiyetini aldı

Spor Toto Süper Lig'in 3. haftasında Konyaspor'a konuk olan Galatasaray, bu sezonki ilk 3 puanını aldı.

Konya Büyükşehir Torku Arena'da saat 21.15'te başlayan mücadeleden Galatasaray 4-1 galip ayrıldı. Galatasaray'ın golleri 9.dakikada Burak YılmaZ, 40.dakikada Semih Kaya ve 89 ile uzatma dakikalarında Sneijder'den geldi.

Konyaspor'un tek golünü ise 37.dakikada Meha kaydetti.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.29 23:15 - Son Güncellenme: 2015.08.29 23:21 - HABER MERKEZİ
A