Galatasaray feda diyecek

Galatasaray feda diyecek

Sarı kırmızılı yöneyim oyuncu ücretlerinden personel giderlerine kadar pek çok kalemde tasarrufa gitmeyi planlıyor.

2014.10.30 10:05 - Son Güncellenme: 2014.10.30 10:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray feda diyecek

Galatasaray'da yeni yönetmin ekonomik sıkıntılardan kurtulmak için pek çok konuda tasarrufa gitmesi bekleniyor.

Sabah gazetesinde yer alan habere göre yönetim iki yıl önce Beşiktaş'ın yaptığı "feda" uygulamasının bir benzerini yapacak. Yüksek maaş alan oyuncularla tek tek masaya oturacak olan Duygun Yarsuvat yönetimi, oyunculardan indirim isteyecek. İndirimi kabul etmeyen oyuncularla yollar ayrılacak. Yıllık maliyeti 60 milyn avroyu bulan futbol takımının giderlerinin 50 milyon avroya indirilmesi planlanıyor.

Yönetmin ayrıca personel sayısı, otomobil sayısı ve deplasman giderleri gibi pek çok konuda kısıtlamaya gidecek olan yönetimin ciddi bir tasarrufa gitmesi bekleniyor.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.30 10:05 - Son Güncellenme: 2014.10.30 10:05 - HABER MERKEZİ
A