Galatasaray, derbinin ertelenmesine ilişkin açıklama yaptı

Galatasaray, derbinin ertelenmesine ilişkin açıklama yaptı

Galatasaray, derbinin ertelenmesi ile ilgili yaptığı açıklamada: "Ciddi bir istihbaratın değerlendirilmesine bağlı olarak Fenerbahçe maçı ertelenmiştir." dedi.

2016.03.20 19:06 - Son Güncellenme: 2016.03.20 19:11 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray, derbinin ertelenmesine ilişkin açıklama yaptı

Galatasaray'dan yapılan resmi açıklamada, 'Valilik, Emniyet ve Türkiye Futbol Federasyonu arasında varılan mutabakat sonucunda, güvenlikle ilgili alınan ciddi bir istihbaratın değerlendirilmesine bağlı olarak 20 Mart 2016 Pazar günü saat 20.00'de Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Arena'da oynanması gereken Galatasaray-Fenerbahçe derbisi ileri bir tarihe ertelenmiştir. Maçın oynanacağı tarih daha sonra açıklanacaktır. Kamuoyunun bilgisine sunarız.' ifadeleri kullanıldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.20 19:06 - Son Güncellenme: 2016.03.20 19:11 - HABER MERKEZİ
A