Galatasaray'da kupa mesaisi başladı
Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası'nda 1 Şubat Perşembe günü Atiker Konyaspor ile deplasmanda yapacağı çeyrek final ilk maçının hazırlıklarına başladı.
2018.01.29 17:04 - Son Güncellenme: 2018.01.29 17:05 - Spor - HABER MERKEZİ
Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Fatih Terim yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanın ilk bölümünde sarı-kırmızılı oyuncuların, salonda kuvvet çalışması yaptıkları bildirildi.
Ardından dar alanda 5'e 2 top kapma çalışması gerçekleştiren futbolcuların, çift kale taktik maçla idmanı tamamladıkları ifade edildi.
Galatasaray, Atiker Konyaspor maçı hazırlıklarına yarın sabah yapacağı antrenmanla devam edecek.