Galatasaray'da kupa mesaisi başladı

Galatasaray'da kupa mesaisi başladı

Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası'nda 1 Şubat Perşembe günü Atiker Konyaspor ile deplasmanda yapacağı çeyrek final ilk maçının hazırlıklarına başladı.

2018.01.29 17:04 - Son Güncellenme: 2018.01.29 17:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray'da kupa mesaisi başladı

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Fatih Terim yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanın ilk bölümünde sarı-kırmızılı oyuncuların, salonda kuvvet çalışması yaptıkları bildirildi.

Ardından dar alanda 5'e 2 top kapma çalışması gerçekleştiren futbolcuların, çift kale taktik maçla idmanı tamamladıkları ifade edildi.

Galatasaray, Atiker Konyaspor maçı hazırlıklarına yarın sabah yapacağı antrenmanla devam edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.01.29 17:04 - Son Güncellenme: 2018.01.29 17:05 - HABER MERKEZİ
A