Galatasaray'da koronavirüs şoku

Galatasaray'da koronavirüs şoku

Galatasaray'da bir futbolcunun koronavirüse yakalandığı duyuruldu.

2021.02.08 17:57 - Son Güncellenme: 2021.02.08 18:04 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray'da koronavirüs şoku

Galatasaray Kulubü, bir sporcunun test sonucunun pozitif çıktığını duyurdu. Sosyal medya hesabından yapılan açıklamada,  şu ifadelere yer verildi:

"Galatasaray Futbol takımı oyuncuları, teknik heyetimiz, performans, sağlık, idari ve destek kadrolarındaki çalışanlarımız için sponsor hastanelerimiz Medical Park ve Liv Hospital'ın katkılarıyla bugün yapılan Covid 19 PCR testleri sonuçlanmış ve sadece bir oyuncumuzun test sonucu pozitif çıkmıştır.

Oyuncumuzun tedavi protokolü ve karantina süreci başlatılmıştır.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur. Galatasaray Spor Kulübü"

Galatasaray, Çarşamba günü Türkiye Kupası Çeyrek Final maçında Alanyaspor'u; Pazar günü ise Süper Lig'in 25. hafta maçında Kasımpaşa'yı konuk edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.02.08 17:57 - Son Güncellenme: 2021.02.08 18:04 - HABER MERKEZİ
A