Galatasaray Adana'ya gitti
Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında yarın Mersin İdmanyurdu ile karşılaşacak olan Galatasaray, hava yolu ile Adana'ya geldi. Sarı-kırmızı kafile buradan kara yolu ile Mersin'e geçti.
2016.02.12 17:30 - Son Güncellenme: 2016.02.12 17:43 - Spor - HABER MERKEZİ
Sarı-kırmızılı takımı, havaalanında bir grup taraftar karşıladı. Sloganlar atarak meşale yakan taraftarlara, Teknik Direktör Mustafa Denizli el salladı.
Takım otobüsü çevik kuvvet eşliğinde Adana Havalimanı D kapısından çıkarak Mersin'e hareket etti.

