Galatasaray Adana'ya gitti

Galatasaray Adana'ya gitti

Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında yarın Mersin İdmanyurdu ile karşılaşacak olan Galatasaray, hava yolu ile Adana'ya geldi. Sarı-kırmızı kafile buradan kara yolu ile Mersin'e geçti.

2016.02.12 17:30 - Son Güncellenme: 2016.02.12 17:43 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray Adana'ya gitti

Sarı-kırmızılı takımı, havaalanında bir grup taraftar karşıladı. Sloganlar atarak meşale yakan taraftarlara, Teknik Direktör Mustafa Denizli el salladı. 
Takım otobüsü çevik kuvvet eşliğinde Adana Havalimanı D kapısından çıkarak Mersin'e hareket etti.

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.12 17:30 - Son Güncellenme: 2016.02.12 17:43 - HABER MERKEZİ
A