Galatasaray'a transfer yasağı geldi!

Galatasaray'a transfer yasağı geldi!

Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi ekiplerinden Galatasaray Odeabank'a bir kez daha transfer yasağı geldi.

2018.01.26 18:01 - Son Güncellenme: 2018.01.26 18:01 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray'a transfer yasağı geldi!

Russ Smith'e olan borçlarından dolayı FIBA'nın getirdiği transfer yasağını kaldıran Galatasaray Odeabank, bu hafta içinde Adas Juskevicius veCaner Topaloğlu'nu kadrosuna katmıştı. Ancak sarı-kırmızılılara 25 Ocak itibariyle yeni bir transfer yasağı daha geldi.

İki sezon önce Galatasaray forması giyen veEuroCup şampiyonluğu'nda da katkısı olan Stephane Lasme'ye olan 300 bin Dolarlık borç nedeniyle FIBA sarı-kırmızılılara yeniden yasak getirdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.01.26 18:01 - Son Güncellenme: 2018.01.26 18:01 - HABER MERKEZİ
A