"Gaddar değilim"

"Gaddar değilim"

Fenerbahçe'nin başarılı defansı Egemen Korkmaz, önemli açıklamalarda bulundu.

2013.11.21 11:40 - Son Güncellenme: 2013.11.21 11:40 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Gaddar değilim"

 Milliyet Gazetesi'nden Senad Ok'a konuşan Egemen Korkmaz'ın röportajından öne çıkan kısımlar şunlar oldu:

-Lige başlangıcımız kötü oldu. Konyaspor maçında hiç kimsenin beklemediği bir yenilgi aldık. O maçtan herkes ders çıkardı. Oynayan, oynamayan hepimizin çıkardığı sonuçlar oldu. Bunların olumlu yansıması ilerleyen haftalarda ortaya çıktı. Bu maç sadece saha içi değil saha dışında da birçok şeyi değiştirmiş olabilir. Belki antrenman metodu ve sistemi de değişti. Konya maçı ligin başında bizim için dönüm noktasıydı.

-Lige başlangıcımız kötü oldu. Konyaspor maçında hiç kimsenin beklemediği bir yenilgi aldık. O maçtan herkes ders çıkardı. Oynayan, oynamayan hepimizin çıkardığı sonuçlar oldu. Bunların olumlu yansıması ilerleyen haftalarda ortaya çıktı. Bu maç sadece saha içi değil saha dışında da birçok şeyi değiştirmiş olabilir. Belki antrenman metodu ve sistemi de değişti. Konya maçı ligin başında bizim için dönüm noktasıydı.

-Eski izlenimler kolay atılmıyor. Tek hamle stoper olarak buralarda olamazsınız. Sadece tek hamle ile Fenerbahçe'de oynamam mümkün değil. Önde rakipten önce hamle yapmayı seven oyuncuyum.

-Trabzonspor'dan ayrılırken Almanya ve Fransa'dan teklif aldım. Artıları, eksileri oturduk değerlendirdik ailemle. Çok düşündük ve sonuçta Beşiktaş'ı tercih ettik. Türkiye'de kalma kararı alırken sadece ücreti düşünmedim. Türkiye'de iyi kazancımız var. Para kelimesini kullanmak istemiyorum. Yerli veya yabancı hiç farketmez. Yabancılara da aslında bu soruyu sormak lazım.

-Ersun hoca beni Trabzonspor'a istemişti. Kendisiyle 1 sene çalıştım. Yapısını, antrenman metodunu biliyorum. Bu durum bana bir artı oldu. Ersun hocanın en büyük özelliği disiplindir.

-Sert bir stoperim herhalde. Bazen dışarıdan kendimi izlediğimde bunu anlıyorum. Amatör duygular derken içimdeki o duygular bunlar. Ama zaman içinde o duyguları kontrol etmeyi öğrendim. Biraz tatlı sert oynuyorum. Saklayacak bir şey yok. Zaten istesem de saklayamam.

-Geçmişte hatalarım oldu. Ama kesinlikle art niyetli değilim. Maçın çok gergin olduğu ya da sizin yorulduğunuz anlar oluyor. Bu tip durumlarda hatalar yaptım. Fakat sertliğim genelde topa karşı. Bazıları için 'gaddar futbolcu' tabiri kullanılır. Böyle gaddar olduğumu hiç düşünmedim.

-Ben 4-5 senedir gazete okumuyorum. İnternetle ilgili değilim. Televizyon da izlemiyorum. Bunlar kişisel kararlar. Bunları söylerken insanları buraya yönlendireyim, doğrusu budur demiyorum. Benim için doğrusu bu. Egemen eleştireye kapalı anlamına gelmesin. Sosyal bir adamım. Ailemle, dostlarımla konuşuyorum. Eleştirilere olumlu olumsuz çok açığım. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.21 11:40 - Son Güncellenme: 2013.11.21 11:40 - HABER MERKEZİ
A