G.Saray taktik çalıştı

G.Saray taktik çalıştı

Cimbom'da, Gençlerbirliği maçı hazırlıkları devam ediyor.

2013.12.13 13:46 - Son Güncellenme: 2013.12.13 13:46 - Spor - HABER MERKEZİ
A
G.Saray taktik çalıştı

 Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'de 15 Aralık Pazar günü deplasmanda Gençlerbirliği ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde, teknik direktör Roberto Mancini yönetiminde basına kapalı gerçekleştirilen idmanda sarı-kırmızılı futbolcuların, pas ve pres çalışmasının ardından taktik antrenman yaptığı belirtildi.

Sakatlığı süren Hamit Altıntop'un ise tedavisinin ardından kuvvet çalışmalarına devam ettiği kaydedildi.

Galatasaray, Gençlerbirliği maçı hazırlıklarını yarın tamamlayacak ve idmanın ardından Ankara'ya gidecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.13 13:46 - Son Güncellenme: 2013.12.13 13:46 - HABER MERKEZİ
A