"G.Saray kompleksiyle yaşıyorlar"

"G.Saray kompleksiyle yaşıyorlar"

Ünal Aysal, Divan Kurulu'nda F.Bahçe'ye yönelik açıklamalarda bulundu.

2013.11.13 16:58 - Son Güncellenme: 2013.11.13 16:58 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"G.Saray kompleksiyle yaşıyorlar"

 Galatasaray Kulübü Başkanı Ünal Aysal, Divan Kurulu'nda açıklamalarda bulundu.

Aysal, kaybettikleri Fenersbahçe derbisini değerlendirirken "Bazı kulüpler sadece Galatasaray kompleksiyle yaşıyor. Hele Şükrü Saracoglu'ndaki bazı son görüntüler bazı kulüplerin Galatasaray düşmanlığı ile beslendiğini gösterdi. Kasım ayındaki sevinçlerin nasıl düş kırıklığına uğradığını kulüp tarihine bakanlar görecektir" dedi.

Aysal şöyle dedi:

''Kendi dostlarımız tarafından yalnız bırakılıp, insafsızca sorgulandığımız durumlara karşı verilen mücadele hiç bir taviz vermeden devam ettik. Takdir ve iltifat beklemedim. Hiç bir başarıyı kendime ipoteklemedim. Camiam için tüm çabalarım Galatasaray'a faydalı olmak içindi. Böyle de devam edecek.''

''Camiamızın dikkatli olmasını ve her haberi süzgeçten geçirerek okumasını istiyorum.''

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.13 16:58 - Son Güncellenme: 2013.11.13 16:58 - HABER MERKEZİ
A