G.Saray'dan itiraz!

G.Saray'dan itiraz!

Galatasaray, derbi maçın tekrar oynanması için federasyona başvuruda bulundu.

2013.04.27 10:18 - Son Güncellenme: 2013.04.27 10:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
G.Saray'dan itiraz!

 



Galatasaray basketbol şubesi, kadın takımının Fenerbahçe'ye 55-52 kaybettiği final serisi 2. maçının ardından federasyona maçın tekrarı için başvuruda bulundu. Işıl Alben'in 3 sayılık basketine 2 sayı verilmesinden dolayı kural hatası yapıldığı gerekçesiyle itiraz eden şube yönetimi maçın tekrarlanmasını istedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.27 10:18 - Son Güncellenme: 2013.04.27 10:18 - HABER MERKEZİ
A