G.Saray'da keyifler yerinde

G.Saray'da keyifler yerinde

Galatasaraylı yönetici ve futbolcular, düzenlenen yemekte bir araya geldi. Futbolcu ve yöneticilerin neşeleri tavırlar dikkatlerden kaçmadı.

2013.09.27 22:27 - Son Güncellenme: 2013.09.27 22:27 - Spor - HABER MERKEZİ
A
G.Saray'da keyifler yerinde

 

 

Galatasaray'da keyifler yerinde... Başkan Ünal Aysal, futbolcuları ve yöneticileri, Florya'da düzenlenen yemekte bir araya topladı. Yemekte Fatih Terim'in yardımcıları da yer aldı. Takımın antrenmanını da takip eden başkan Aysal, yemekte futbolculara hitap etti. Galatasaraylı futbolcular Aysal'ın sözlerini dikkatle dinledi. Yemeğe katılan futbolcular ve yöneticilerin neşeli tavırları dikkatlerden kaçmadı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.27 22:27 - Son Güncellenme: 2013.09.27 22:27 - HABER MERKEZİ
A