G.Birliği taktik çalıştı
Ankara temsilcisi, G.Saray maçına hazırlanıyor.
2013.12.12 14:34 - Son Güncellenme: 2013.12.12 14:34 - Spor - HABER MERKEZİ
Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'de oynayacağı Galatasaray maçının hazırlıklarını sürdürdü.
Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde, teknik direktör Mehmet Özdilek yönetiminde yapılan çalışma 1 saat 45 dakika sürdü. Antrenmana koşuyla başlayan kırmızı-siyahlılar koordinasyon çalışmasının ardından taktik ağırlıklı çalışma gerçekleştirdi.
Futbolcuların neşeli oldukları görülen antrenmana tedavisine devam edilen Sedat katılmadı.
Yarın yapacağı çalışmayla 15 Aralık Pazar günü saat 15.30'da başlayacak Galatasaray maçının hazırlıklarına devam edecek kırmızı-siyahlı ekipte kart cezalıları Uğur ve Doğa, bu maçta forma giyemeyecek.