'Futbolculara şu an tek kuruş borç yok'
BEŞİKTAŞ'IN Mali İşler'den Sorumlu Yöneticisi Berk Hacıüzeller, futbolcuların kulüpten alacağı bulunmadığını söyledi.
2018.01.24 00:30 - Son Güncellenme: 2018.01.24 00:31 - Spor - HABER MERKEZİ
Hacıgüzeller, "Futbolda rekabet saha içinde olduğu kadar mali anlamda da söz konusu. Futbolcuların sadece 2017 Aralık ayından alacakları vardı. Yaklaşık 9 milyon Euro'luk ödeme ile aylık ücret, prim, puan başı ne varsa yatırdık. 2-3 aydır para almadıkları iddiası zaten doğru değildi. Tek kuruş borcumuz yok" dedi.