Futbolcular kutlamayı abarttı!

Futbolcular kutlamayı abarttı!

Çarşamba günü Şampiyonlar Ligi'nde tur atlayan Galatasaray'ın kutlamaları bitmiyor. Burak Yılmaz ve Selçuk İnan, galibiyeti önceki gece önce Ulus 29'da, ardından da Nişantaşı'ndaki Sess'de kutladı.

2013.12.13 08:49 - Son Güncellenme: 2013.12.13 08:49 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Futbolcular kutlamayı abarttı!

Çarşamba günü Şampiyonlar Ligi'nde tur atlayan Galatasaray'ın kutlamaları bitmiyor. Burak Yılmaz ve Selçuk İnan, galibiyeti önceki gece önce Ulus 29'da, ardından da Nişantaşı'ndaki Sess'de kutladı. Gecede alkol alan İnan, eve kendi arabasıyla değil menajerinin aracıyla döndü. 

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.12.13 08:49 - Son Güncellenme: 2013.12.13 08:49 - HABER MERKEZİ
A