Futbol sahasına kuzu girdi
2 kuzu otlamak için maç sırasında futbol sahasına girdi.
2014.06.04 00:53 - Son Güncellenme: 2014.06.04 00:55 - Spor - HABER MERKEZİ
Sakarya 2'nci Amatör Ligi Kuzey grubunda Gölkentspor ile Kaynarcaspor karşı karşıya geldi. Gölkent sahasında oynanan maçın 20'nci dakikasında, sahaya bir anda 2 kuzu girdi. Yan hakemin uyarmasına rağmen kuzuları fark etmeyen orta hakem, bir süre maçı devam ettirdi. Futbolcuların orta hakemi uyarmasının ardından hakem oyunu durdurdu. Fakat kuzuları sahadan çıkarmak hiç kolay olmadı. Futbolcuların oyunu bırakarak kuzuları yakalamaya çalışması, ortaya ilginç görüntüler çıkardı. Yaklaşık 5 dakika duran oyun, kuzuların dışarı çıkmasıyla yeniden başladı.