FSM'nin tozu öldürüyordu

FSM'nin tozu öldürüyordu

FSM'den geçerken çalışmalar sırasında çıkan toz ve sıcak havanın etkisiyle rahatsızlanan sürücü sürücüye ilk müdahale, köprüde bekleyen ambulansta yapıldı.

2012.07.14 15:40 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
FSM'nin tozu öldürüyordu

 Edinilen bilgiye göre 55 yaşındaki M.E., eşi ve çocuğunun da bulunduğu otomobille Anadolu yakasına ilerlerken Fatih Sultan Mehmet Köprüsü üzerinde rahatsızlandı. Astım hastası sürücü nefes almakta zorlanmaya başlayınca eşi sağlık ekiplerini arayarak yardım istedi. FSM'de çalışmalar nedeniyle yükselen toz ve sıcak havanın nedeniyle rahatsızlandığı öne sürülen sürücünün köprü girişinde bekleyen ambulans ekibi müdahale etti. Oksijen takviyesi ile kendine gelen sürücü, "Havaların sıcaklığı ve çalışmalarda kullanılan asfaltın kokusu beni etkiledi" dedi. Sürücü kendine geldikten sonra ailesiyle birlikte yoluna devam etti. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.07.14 15:40 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A