Fonseca sonuçtan mutlu

Fonseca sonuçtan mutlu

Shakhtar Donetsk Teknik Direktörü Paulo Fonseca, UEFA Avrupa Ligi H Grubu'nda Atiker Konyaspor'u 1-0 yendikleri için mutlu olduklarını söyledi.

2016.09.16 00:59 - Son Güncellenme: 2016.09.16 00:59 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fonseca sonuçtan mutlu

Fonseca, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, müsabakanın mükemmel geçtiğini ifade etti.

Atiker Konyaspor'un iyi bir senaryoyla savunma yaptığını belirten  Fonseca, kendilerine uygulanan ağır defansı oyuncularının çok iyi aştığını dile  getirdi.

Fonseca, futbolcularının güzel bir oyun oynamak için çalıştıklarını  vurgulayarak, şunları kaydetti:

"Deplasmanda bu ağır senaryoya karşılık iyi oynamak bizim açımızdan  profesyonel bir gösterişti. Stattaki atmosferle de oynamakta zorlandık. Atiker  Konyaspor takımı çok güçlü bir takım. Çok iyi defans yapıyor. Bize karşı kontra  ataklarla gol aradılar."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.16 00:59 - Son Güncellenme: 2016.09.16 00:59 - HABER MERKEZİ
A