Fıstık üreticisinin yüzü gülecek

Fıstık üreticisinin yüzü gülecek

Yavuzeli Ziraat Odası Başkanı Bekir Sakar, fıstık üreticisinin yüzünün güleceğini söyleyerek, ürünün bu yıl çok iyi ve verimli olduğunu belirtti.

2012.08.11 10:20 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Fıstık üreticisinin yüzü gülecek

Sakar yaptığı açıklamada, "Bu yıl fıstık yılı. Yavuzeli'ne bağlı köylere giderek fıstık bahçelerini ziyaret ediyoruz. Fıstık, çiftçilerimize tam bir gelir kaynağıdır. Kış ayları da istenilen seviyede gitti. Hava yağışları da güzel geçti. Bu yıl fıstığın oldukça iyi olduğu bir dönemdeyiz. Gaziantep'in tarımda önemli bir yeri olan fıstık üretiminin beklenen seviyeyi bu yıl da göstereceğini ümit ediyoruz" dedi.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2012.08.11 10:20 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A