Fikret Orman olayları böyle yorumladı

Fikret Orman olayları böyle yorumladı

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, olaylarla ilgili detaylı açıklamayı yarın yapacaklarını söyledi.

2013.09.22 22:22 - Son Güncellenme: 2013.09.22 22:23 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fikret Orman olayları böyle yorumladı

 

Atatürk Olimpiyat Stadı'nda oynanan ve maçın 90+3. dakikasında taraftarların sahaya girmesi nedeniyle hakem Fırat Aydınus tarafından tatil edilen maçın ardından Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ve yönetim kurulu üyeleri stattan ayrıldı. Çıkışta basın mensuplarına kısa bir açıklama yapan Fikret Orman, yarın detaylı açıklamayı yapacaklarını söyledi. Fikrat Orman, "Şu anda bir açıklama yapmak istemiyorum. Yarın yapacağımız yönetim kurulu toplantısının ardından detaylı açıklamayı yapacağız" dedi.

 

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.22 22:22 - Son Güncellenme: 2013.09.22 22:23 - HABER MERKEZİ
A