Fikret Orman, İsviçre'ye gitti

Fikret Orman, İsviçre'ye gitti

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, UEFA Tahkim Kurulu'nda yarın katılacakları duruşmalı toplantı için bugün İsviçre'ye gitti.

2013.07.10 14:57 - Son Güncellenme: 2013.07.10 14:57 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fikret Orman, İsviçre'ye gitti


UEFA Disiplin Kurulu'nun siyah-beyazlı kulübe verdiği cezanın ardından UEFA Tahkim Kurulu'na itirazda bulunan Beşiktaş Yönetimi, yarınki duruşmalı toplantıda savunmasını yapacak. Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman da bugün öğle saatlerinde İsviçre'nin Nyon kentine gitti. Atatürk Havalimanı'na kızıyla birlikte gelen Orman, THY'ye ait tarifeli uçakla Cenevre'ye hareket etti.
Beşiktaş'ın UEFA Tahkim Kurulu'na yaptığı itirazla ilgili yapılacak duruşmalı toplantı, yarın saat 09.30'da İsviçre'nin Nyon kentindeki UEFA merkezinde gerçekleştirilecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.10 14:57 - Son Güncellenme: 2013.07.10 14:57 - HABER MERKEZİ
A