Fikret Orman'ın Japonya temasları
Japonya'da temaslarda bulunan Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Japonya Futbol Federasyonu Üst Yöneticisi Suhara Kiyotaka'yı ziyaret etti.
2019.03.13 15:42 - Son Güncellenme: 2019.03.13 15:42 - Spor - HABER MERKEZİ
Siyah-beyazlı kulübün internet sitesinden yapılan açıklamaya göre Orman, iki ülke futboluyla ilgili yürütülebilecek iş birlikleri ile ilgili görüş alışverişinde bulundu.

Ziyaretin sonunda Orman, Kiyotaka'ya siyah-beyazlı ekibin Japon futbolcusu Shinji Kagawa'nın adının yazılı olduğu Beşiktaş forması hediye etti.

Orman daha sonra Japonya Profesyonel Futbol Ligi Başkanı Mitsuru Murai ile bir araya geldi.